Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Graduation tickers Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, July 28, 2013

SETIAP TITISAN AIR MATA ADALAH AMAT BEHARGA

BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM

ASSALAMUALAIKUM !

Mulakan harimu dengan bismillah , insya ALLAH hari-hari kita akan diberkati Allah  . .

Semenjak dua tiga bulan nie , hati selalu tak tenang . . ada jugak kawan-kawan suggest selalu-selalulah baca Al-Quran . . Alhamdulillah , ternyata al-quran itu adalah penawar kepada segala penyakit . .
Air mata senang sangat menitis , kadang-kadang tanpa sebab . .
Mungkin ada sebabnya namun tak dapat dikesan . . hihi
Pernah tak dengar orang cakap , 'Air mata kadang-kadang lebih bermakna dar senyuman , kerana senyuman boleh diberikan kepada sesiapa sahaja tetapi tangisan dan air mata banyak dititiskan untuk orang TERSAYANG '
Kadang-kadang terfikir jugak , kenapa kalau kita sedih kita akan keluarkan air mata tp itu perkara biasa apa yang lainnya kenapa kita titiskan air mata disaat kita terlalu gembira?
Ternyata air mata terlalu besar nilainya . . kita perlukannya dalam dua situasi yang terlalu berbeza tetapi dengan mengalirkan air mata kita dapat lepaskan segala perasaan  . .
Sesungguhnya air mata itu terlalu banyak berbakti kepada manusia , sebab itu Allah jadikan air mata itu tidak pernah habis . .
Allah lebih mengetahui apa yang manusia perlukan , Allah jadikan manusia bersama air mata ada sebabnya . .
Terima kasih Allah kerana telah memberi nikmat air mata yang takpernah habis kerana air mata itu sesungguhnya banyak hikmatnya . .

TITISKAN AIR MATA KERANA ALLAH , KERANA BERBUAT DOSA PADANYA , KERANA LEKA KEPADANYA , KERANA TELAH KEMBALI KE JALAN YANG DIREDHAINYA ,
seterusnya titiskan air mata kerana orang yang kita sayangi , yang menyayangi kita dan yang mengharapkan kasih sayang kita . .


No comments:

Post a Comment